Distansritt

Ja, nu du Warrax! I slutet av september, då du! Då ska vi kanske tävla våran första distansritt tillsammans och vi ska ha sjukt himla roligt!
Det är synd bara att Naela inte ska ha häst nu, jag hade velat tävla med henne, mycket roligare om man är två. Men jag vill börja tävla "på riktigt" redan till våren och då måste jag börja satsa på det redan nu om man ska hinna träna och allt så det blir nog till att tävla själv, väldigt synd, hade  gärna velat tävla med henne, men samtidigt så känner jag att jag vill ha ett mål med min ridning och nu kommer distansritten vara mitt mål och då vill jag börja med den redan nu.
jaja, vi får se hur det blir, jag kommer iaf börja nu, det är vad jag vill och känner för.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , riktigt lätta tävlingsregler och nästan ingen med och tävlar. Skulle den mot all förmodan inte passa dig är jag övertygad om att det blir en utmärkt present :)



Sov gott

2008-08-12 @ 01:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0