Bokat och klart!

Nu så har jag bokat tåget så nu finns det ingen återvändo, jag kommer göra av med pengar som jag egentligen inte borde! Men det är det värt, det är värt det för jag ska ner och träffa min käre Annelie innan hon flyttar till Norge.
Vi ska partajja och ha kul, jag kommer ner på onsdag den 20:e om en vecka och åker hem på fredagen.
På onsdag vet jag inte vad vi hittar på, men på torsdagen skulle vi nog till Tommy´s eller visst skulle vi det? eller sa vi tegel på onsdagen Annelie? jaja, lite fest blir det nog, jag tror att vi kommer rikta in oss på torsdagen.
Kul kommer vi ha iaf!

Sen så får vi ju inte glömma att min bästa Elina kommer upp till mig på Söndag  och stannar till onsdag, vi tar samma tåg ner. Vi kommer ha det mysigt här uppe, vi är själva hemma som mamma, pappa, Antonio och Isabelle är i Göteborg då.  Vi skulle få låna en av bilarna också som Elina har körkort, så det är bra om vi vill ta oss någonstans :)

Kommentarer
Postat av: elina

men! jag tror att sista tommys tokiga är imorgon!

2008-08-13 @ 19:24:13
Postat av: Annelie

Åh nej, är det? :( Vilken otajming det vore.. det får vi kolla upp, annars ska du med nästa torsdag, eller hur elina? ;)

2008-08-14 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0