Blä...

Vad ska man göra när allt bara känns blä? Jag är helt ensam som alla jobbar/går i skolan och jag har sjukligt tråkit men vill ändå ta vara på tiden som jag börjar jobba fast från och med torsdag.
Jag funderar på att rida långt, bara för att ha något att göra, kan ändå passa på att träna inför distansritt nu när jag inte har något bättre för mig, men det är lite tråkit att rida så långt själv, men gör nog det ändå. Ska rida några mil har jag tänkt, kanske typ 3, inte sådär jättelångt ändå, men jag måste ju börja någonstans.

Kommentarer
Postat av: elina

3 mil är ju rätt mycket! om du rider i ett hyffsat tempo skulle nog helena klassa det som en hård tur! ;)

2008-08-27 @ 11:12:18
Postat av: Mickan

hehe joo, men jag red ganska lungt. Men jag red det för att prova om han skulle klara en 5 milare och då hade jag ju behövt rida 2 mil till ;)

2008-08-27 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0