Redovisa i aulan

Jag vägrar!
Vi ska redovisa vårat projektarbete i aulan på måndag, men kommer vägra att stå där inför tiomiljarder personer! Våran förra svenskalärare sa faktist att man bara behövde stå där om man satsade på att få MVG, men tydligen så är det inte så säger de lärarna jag har nu. Men jag har lusläst betygskriterierna, där står det att man ska redovisa arbetet på valfritt sätt! Så det så! men då kommer vissa lärare med dumma argument som typ:
"-ja, men vad menas med valfritt då? det kan ju lika gärna vara att läraren får bestämma hur det ska redovisas." Men varför skulle det då stå det på elevens betygskriterier, att man får välja själv?
Nej, ucsha vad sur jag är. Jag kommer vägra. Jag står aldrig på en scen inför så många männikor! ALDRIG!
Punkt slut!

har tagit de bilderna till mitt projekt när jag var pressfotograf i Globen under Stockholm international horse show.
image237

image238


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka otroligt fina bilder!!!!

Nej jag vet, jag måste också visa upp det i aulan, har försökt prata med Lasse, men du vet ju hur svår han är. Jag måste. :( Det är synd om oss!

2008-04-03 @ 06:21:11
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0