jahaja

min helg har varit rolig, i fredags had vi hemma myskväll med familjen, pappa överaskade oss med supergod mat... entrecot (eller hur det stavas) och god sallad som varmrätt, världens finaste godaste förrätt och sen godis som efterrätt :D mys mys!

sen igår så var jag först hemma och fixade med hästarna... sen drog jag till Ewa vid 15.00 och var hos henne, Karin var också där. jag var tvungen att vara nördig ett tag och kolla på V75, hahah! fast det är inte så nördigt som det låter, brukar inte kolla på det i vanliga fall, men nu var våra kompisars häst med och tävlade!!!!
och hon van!!!!! hon van sitt lopp i V75!! fatta va bra hon är! Hon heter Elins Pride och hon var helt enkelt bäst!

sen så hoppade vi lite studsmatta och sedan färgade vi håret på Karin, blondt! det blev sjukt snyggt tycker jag! hon passar superbra i det!

sen bar det av in till hudik där vi träffade Jimmy, Omen och Martin, gick upp till omen en sväng och hämtade frida och sen gick vi till Stadt och partajjade :D det avr NICE! Men dålig musik på dansgolvet och många fjortisar, men det var kul ändå, hade ju roliga folk att vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0