fryst sig!

Ja, det är vad min dator har gjort, men tro det eller ej så funkar i alla fall bloggen och msn, men ingenting annat fungerar, hela mitt redigeringsprogram sa nyss upp sig från sin anställning och ligger som ränder över hela skärmen om jag stänger ner detta fönstar :P
jaja, bra att något fungerar. Men det är störaden när man håller på och fixar med saker!

och jimmy sa nyss att det var jätte dålig kvalitet på en låt som ajg anväde till mitt bildspel, men jag hade minsan inte hört att det var någon dålig kvalitet, men tänkte att det kanske berodde på att jag satt och lyssnade på gamla datorhögtalare som  det redan är dålig kvalitet på så jag kanske inte märkte att det var dåligt på låten.
Men jag hade rätt! det är bra kvalitet på den, det var jimmys högtalare som hade muppat ihop!!! hahaha, jag hade rätt! och Jimmys högtalare började fungera som de skulle igen när han slog på dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0