Fan! allt försvann!!!!!!!

Jaha, det var ju kul, hade skrivit mitt livs längsta inlägg och så försvann det :(
men aja, ska försöka sammanfatta allt igen, men kortare! orkar inte skriva om allt.

Min helg hos Elina har varit toppen!

Jag kom ner till stockholm 13.30 och tog tunnelbanan mot fruängen för jag skulle träffa Elina på den. Sen gick vi av vid Zinkensdam och letatde oss fram till Malmgården där vi skulle servera på en stor fest.
Det avr jättekul att servera och Elina var chaffis hem. Skönt att slippa åka kommunalt!
Sen var de galna och gav oss väldigt mycket betalt, så himla gulligt av dem. Vi hade ju kunnat servera på deras fest gratis så mycket som vi har fått vara och rida hos dom!

På lördag var det Shopping i stan. Letatde balklänning och hittade en men den var lite förstor, men sen hittade jag en jättefin som jag ska ha som studentklänning. men nu ångrar jag att ajg inte köpte balklänningen för den var sjukligt fin coh kostade bara 500:- så nu har jag ringt till Elina så hon ska köpa den åt mig så får mamma hjälpa mig att sy in den.

Sen skulle vi festa inne i stan på en studentskiva, men de vi skulle gå med bangade. Det var jordenrunt temaElina var en hippi och jag var en skidmänniska. Men vi hade ingen lust att åka in själva så vi åkte till Elinas brorsa Sai istället, han bor i ett stort hus med fyra killar till. Där förade vi lite och det kom lite mer folk dit så det avr trevligt. Men det var lite jobbit att förklara för alla varför vi såg ut som vi gjorde :P hahah!
Sen skulle de vidare till en annan fest hemma hos några tjejer som också bor kollektivt så vi henkade på dit men där var det inte lika roligt så vi drog hem efter ett tag. En grej som var lite kul var att en av killarna är millitär nere i Afganistan, och jag som avgudar deras jobb sen jag såg dokumentärserien om de svenska militärerna där nere och allt bra de gör. Det var tydligen hans grupp som dokumentären handlade om. Jag tycker att de männikor som åker ner dit och gör det de gör där nere är så himla bra!!! jag vill också göra något sådant, men jag är för feg, jag hade varit för rädd, men jag vill ändå! jag vill också kunna hjälpa till!

men men, det var min helg, den har varit underbar men för kort, hade velat vara kvar längre, mycket längre. Vill bo där igen, jag känner mig mer hemma i stockholm en här, kanske för jag bott där nere typ hela livet... men jag trivs här med, men känner mig mer hemma där.

lägger upp bilder på våran utstyrsel från lördagen senare!

Kommentarer
Postat av: elina

ja, det roligaste på hela helgen var faktiskt när vi serverade, trot eller ej;)

2008-04-13 @ 23:08:13
Postat av: Karin

Åh vilken rolig helg! :D Härligt att du hittade allt det där också! :D

Ja, jag vill också hjälpa! Justin och jag ska göra det någon gång, vi kan ju ringa dig då ;)

Du, tro på fan alltså, näthättan eller vafan det heter - den där mössan man har på sig när man slingar håret - fanns inte med :( Så nu ska jag gå till H&M imorgon och försöka få en ny, hoppas de inte är surskalliga och säger att jag måste ha kvitto för det har jag ju slängt :(

2008-04-14 @ 22:40:58
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0