America´s next top model

jadu, jag trodde att det bästa och ända programmet jag följer var idag....Men så var det ju inte, för det är ju tisdag!!!
Åh, vad arg jag blir, jag som till och med hoppade över att rida för att hinna se det. Både jag och syrran trodde att det var onsdag tills vi satte oss vid TVn :P hahah men men... och i morgon lär jag inte hinna se det heller för då ska jag på möte :/

och Tyra Banks är den snyggaste människan i världen, hade ju inte direkt sagt nej till att se ut som henne!

image277image278

image276

Kommentarer
Postat av: Karin

Näää du är mycket, MYCKEY, mycket finare än henne!!!! MYCKET!!!

2008-04-26 @ 00:50:48
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0