Juldagen

Igår var det juldagen, på dagen så red jag med Ebba å Malin... sen kom Linda och hälsade på lite :D
Sen åkte jag och Jimmy till Omen för vi skulle ut... var hos honom ett tag sen skulle vi dra till bockarna... men bockarna var STÖRDA!!!!! De tog 100:- i inträde och det är dyrt för att vara där, så vi svek vårat favis ställe och gick till skutan istället där vi träffade lite folk... det var trevligt, men jag var sjukt trött :P Vi träffade Annina där, det var jätte kul att träffa henne igen, det var ju väldigt länge sen man såg henne sist.
sen blev jag överlycklig när jag kollade ut genom fönstret och såg att det snöade!!!! Men sen blev jag ledsen, för det började ösregna, och då menar jag verkligen ösregna. Blev helt dyngsur om fötterna när vi skulle gå hem till Omen och sova..   


de två mupparna som jag var ute med ;P  


Idag är jag trött. vaknade hela tiden inatt, det är inte nice att sova två stycken på en 90 madrass asså.
Men det har varit en nice dag ändå, jag kom hem käkade lite frukost, vid 13.00 kom Ebba hit och red med mig  :)
men det  är synd om min lilla älsklings Jimmy, han stukade foten idag på sin fotbollsträning :(





Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0