Grattis Pappa!!!!

Grattis Pappa!

image5
cowboy pappa å en läskig varelse på en maskerad :p



Igår fyllde min käre pappa 50 år! Han har 50 års kris, men det var en trevlig fest igår med släkt och vänner.
det var ungefär 20 pers här. det var riktigt kul att träffa alla :D Länge sen vi var så många å käka middag å hade det trevligt. Jag tror nog att pappa inte har lika mycket 50 års kris nu som innan han fyllde år, 50 är ju trots allt bara en siffra och han fick en present som han verkligen har önskat sig!
Pappa å Mamma <3



image6

Sen är det synd om min Josse, du vet att jag finns här, det är bara å ringa eller komma upp hit när du vill <3<3<3

Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig!

2007-12-10 @ 00:37:06
URL: http://josefinfinl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0