Globen

ja, nu har även jag en blogg :p

i helgen var jag nere hos mina underbara vänner i Stockholm.... åkte ner på fredagen till Linda. Hon mötte mig vid centralen sen åkte vi hem till henne i åkersberga, gjorde oss iordning å käkade middag, sen skulle vi nämligen gå ut :D   vi hittade tyvärr ingen förfest så det fick det bli på bussen in till stan i stället, gud vad jag älskar  aquatini eller hur det nu stavas :p på bussen klev även Annelie och Emma på, sen träffade vi andra Emma inne i stan...
vi hade tänkt att åka till nivå22 eller vad det hette först, men vi insåg att vi inte skulle hinna till claras innan inträdet i så fall så vi drog till claras på en gång i stället, jusde jag gjorde ju en Jimmy vid bankomaten också :p ahhaha, han fattar nog vad jag menar :p
Inne på Claras var det massa folk, kul kul! köpte världens godaste drink, synd att ajg inte vet vad den hette...
vi dansade å snackade, sen skulle min kusin Stefan å hans kompisar komma, men den puckade vakten släppte inte in dom, synd synd. Karolina skulle också kommit dit men sen funkade det inte heller, det var synd, hade vart kul att träffa henne.
sen efter ett tagså träffade vi Elinas storebrosa Sai å hans kompis där... hans kompis försökte övertala mig att jag hade en storasyster :S hahaha, men vad jag vet så har ajg inte det.... eller vänta... nu kom jag på, han kanske menade Thala... hmm, nåste fråga nångång.

Sen till lördagen GLOBEN!
På lördag förmiddag åkte ajg till elina.. vi red på deras mysiga araber å sen drog vi in till globen, vi skulle ju vara PRESSFOTOGRAFER där :D:D:D
vi kom dit å blev avprickade på en presslista, gick till pressrumet fick våran akreditering å våra pressbrickor. sen blev vi rundvisade i globen, å det bästa av allt : BAKOM KULISSERNA!!! :D så vi fick vara där vid stallarna å framridningsbanan med alla kändisar, så himla underbart kul :D
sen stog vi framme vid sargen å fotade massa också.
sen när det var prisutdelning för hoppryttarna så får ju fotograferna gå in på banan å fotta vinaren, först vågade jag inte göra det,. emn sen tvingade Elina mig att göra det i alla fall, å det är jag väldigt glad för att hon gjorde :D
sen så var ju lilla Yra med i showen, så himla underbart söt hon var när hon sprang runt där med sina små korta shettisben!!!!!

ja... en underbar helg helt enkelt!!!

Saknar bara min älskling nu, har ju inte träffat honom sen i torsdags å nu har han gått å blivit sjuk på det hela också så nu vågar ajg inte åka å hälsa på honom, vill inte bli sjuk, :P

jaja... det blev visst ett långt inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0