:)

var ute igår, det var trevligt... var på skutan :P

sen i dag är det tråkigt väder, jag hatar sånt här väder, regna, dimma och is överallt. Man kan ´ju inte göra någonting ju!!!!!!

Men igår var en trevlig dag, gick upp kl 08.00 för att åka till Sundsvall med mamma och Malin och shoppa på mellandagsrean :D    jag Hittade massa saker:

* ett par bikbok skidbrallor, sjukt snygga :D
* en bikbok tröja, lite längre, också sjukt snygg
* Schwarzkopf bonacure shampoo, det underbaraste shampoot i världen :D
* en väder kalender
* ett par ridchaps
* en tävlingskavaj (hoppning)

Allt detta var på rea så allt gick på 700:- , så himla överlycklig! spec för shampoot, det var över halva priset på det, så det kostade bara 100:-  för en bauta tub!!!!


image14


Kommentarer
Postat av: elina

vilka fynd! fast jag hatar rean men knäppa storlekar, fula färger och kaos! haha

2007-12-29 @ 18:52:06
Postat av: Mikaela

hehe, jag älskar rean, brukar alltid hitta massa saker jag älskar :D

2007-12-30 @ 13:00:58
URL: http://www.mikaelaz.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0